i kad mi dodjes ti


A kad mi dodjes ti i osmijeh vratis mi Am D sva patnja i bol zivota mog ce proc G D U nocima bez sna ja tebe dozivam Am G D da dodjes mi ti i kao. Pada noc puna strepnje.


Oliver Dragojevic A Kad Mi Dodjes Ti Oliver Dragojevic Oliver Music Songs

Enjoy my dear friends.

. A kad mi dođeš ti i osmijeh vratiš mi. Discover short videos related to kad mi dodjes ti on TikTok. Explore the latest videos from hashtags.

Da dođeš mi ti i kao svi počnemo mi mirno živjeti. Pada noc puna strepnje nema te tu kraj mene a trebam te kao pjesnik svoju bol. A trebam te kao pjesnik svoju bol.

Translations of Kad mi dođeš ti English Lady_N. A kad mi dodjes ti i osmijeh vratis mi sva patnja i bol zivota mog ce proc u nocima bez sna ja tebe dozivam. Ziveli dragi moji prijatelji.

Moj dan nema kraja a nocu Tebe sanjam. Download on iTunes. Pada noć puna strepnje nema te tu kraj mene a trebam te kao pjesnik- svoju bol.

I samo cekam dan da dodjes mi. U nocima bez sna ja Tebe dozivam. U noćima bez sna ja tebe dozivam.

Tekst pjesme Oliver Dragojevic - Kad mi dodjes ti. I samo čekam dan da dođeš mi. Na srcu mi studen zima na usnama Tvoje ime.

Prelepa pesma Olivera Dragojevica i moj Cover ali samo uz klavir. Na srcu mi studen zima na usnama tvoje ime. H E H A kad mi dodjes ti i osmijeh vratis mi Fm E H sva patnja i bol zivota mog ce proc E H u nocima bez sna ja tebe dozivam A E H da dodjes mi ti i.

Sva patnja i bol života mog će proć. Na usnama tvoje ime. Beautiful song by Oliver Dragojevic Kad mi dodjes ti and my Live Cover only with piano.

Da dodjes mi Ti i kao svi pocnemo mi mirno zivjeti. A kad mi dodjes Ti i osmjeh vratis mi. Watch popular content from the following creators.

Kad mi dođeš tiGlazba. I samo čekam dan da dođeš mi. 2000 CROATIA RECORDSOliver Dragojević - Kad mi dođeš ti Album.

I samo cekam dan da dodjes mi. L i d i j a lidijan1 Balkan hitovibalkanhitovi Miksi miksi1206 Cargirl cargirl_audi LOVEMUSICmmuzikaaa. Nema te tu kraj mene.

G C Pada noc puna strepnje nema te tu kraj mene G D G a trebam te kao pjesnik svoju bol G C Na srcu mi studen zime na usnama tvoje ime G D G i samo cekam dan da dodjes mi G D Ref. Kad mi dodjes ti. Pada noc puna strepnje nema te tu kraj mene a trebam te kao pjesnik svoju bol Na srcu mi studen zime na usnama tvoje ime i samo cekam dan da dodjes mi Ref.

Na srcu studen zime. Oliver Dragojevic Kad mi dodjes ti. Kad Mi Dodjes Ti.

E A Pada noc puna strepnje nema te tu kraj mene E H E A E a trebam te kao pjesnik svoju bol Na srcu mi studen zime na usnama tvoje ime i samo cekam dan da dodjes mi Ref. A kad mi dođeš ti i osmijeh vratiš mi Sva patnja i bol života mog će proć. Kad mi dodjes ti.

Create and get 5 IQ. Verse 1 G Pada noc puna strepnje Am7 Nema te tu kraj mene G D7 G C G A trebam te kao pjesnik svoju bol G Na srcu studen zime Am7 Na usnama tvoje ime G D7 I samo cekam dan G C G Da dodes mi Chorus G C G A kad mi dodes ti D GD D I osmijeh vratis mi Am Sva patnja i bol G D GD D Zivota mog ce proc G C G U nocima bez sna. Kad Mi Dođeš Ti Lyrics.

Da dođeš mi ti i kao svi počnemo mi mirno živjeti. A kad mi dođeš ti i osmjeh vratiš mi. Moj dan nema kraja a noću tebe sanjam.

Sva patnja i bol zivota mog ce proc. Na srcu mi studen zime na usnama tvoje ime i samo cekam dan da dodjes mi. A kad mi dodjes ti i osmijeh vratis mi sva patnja i bol zivota mog ce proc.


Oliver Dragojevic Stjepan Hauser Kad Mi Dodjes Ti Live Oliver Dragojevic Oliver Concert


Ivan Zak Koliko Sam Tvoj Official Audio Sexy Men Audio Sam


Oliver Hauser Kad Mi Dodjes Ti Youtube Oliver Dragojevic Oliver Youtube


Pin By Kiki On Lepasporocila Serbian Quotes Karma Quotes Words Quotes


Luka Basi Oliver Dragojevic Tribute Kad Mi Dodjes Ti Live Cover Youtube Oliver Dragojevic Vintage Microphone Vintage


Pin On Tattoos


Pin By Natali Natali On Spruche Wise Words Quotes Serbian Quotes Wise Quotes


ღ Oliver Dragojevic Kad Mi Dodjes Ti ღ


Pin On Pjesme


Bruno Mars Just The Way You Are Official A Cappella Cover Eclipse Youtube A Cappella Music Heals Acoustic Covers


Ilda Lexington Ti Nevoljo Moja Official Video 2015


Oliver Dragojevic Kad Mi Dodjes Ti Life Lyrics Oliver Dragojevic Life


Kad Mi Dodjes Ti Oliver Guitar Instrumental Oliver Dragojevic Guitar Oliver


Oliver Dragojevic Kad Mi Dođes Ti


Oliver Dragojevic Tko Sam Ja Da Ti Sudim Oliver Dragojevic Music Art Musik


Oliver Dragojevic Kad Mi Dođes Ti Live


Oliver Dragojevic Kad Mi Dodes Ti Youtube Oliver Dragojevic Oliver Youtube


Budna Sanjam Love Quotes Quotes


Pin By Jo On Balkanskigovori Serbian Quotes Heart Quotes Inspiring Quotes About Life

Related : i kad mi dodjes ti.